Tanárok és egyetemi hallgatók történelemről és történelemtanításról alkotott nézetei
Elmentve itt :
Szerző: | Kósa Maja |
---|---|
Testületi szerző: | "Félidőben" - eredmények és perspektívák : az MTA Tantárgy-pedagógiai Kutatási Program Bölcsészeti és Társadalomtudományi Munkacsoportjának konferenciája és szakmai vitája (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | „Félidőben” – eredmények és perspektívák
|
Kulcsszavak: | Közoktatás fejlesztése - Magyarország - előadáskivonat, Közoktatás fejlesztése - pedagógiai kutatás - Magyarország - előadáskivonat, Tantárgypedagógia - előadáskivonat, Pedagógia - előadáskivonat, Neveléselmélet - előadáskivonat, Kutatócsoport - előadáskivonat, Történelem tanítása - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/65760 |
Hasonló tételek
-
Egy történelemről alkotott episztemológiai nézeteket vizsgáló kérdőív magyarországi adaptálása
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2020) -
Magyarországi és vajdasági magyar középiskolások történelemről alkotott episztemológiai nézeteinek összehasonlító vizsgálata
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2019) -
Egy, a történelemről alkotott episztemológiai nézeteket vizsgáló kérdőív hazai adaptálása
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2019) -
Az ének-zene tanárok tanári kompetenciákról alkotott nézetei
Szerző: Asztalos Andrea
Megjelent: (2024) -
A történelemtanításról - diákszemmel
Szerző: Sávoly Mária
Megjelent: (1993)