Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Shaakumeni Simson N.
Csapó Benő
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2018
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 16
Kulcsszavak:Tanulási motiváció - előadáskivonat, Oktatásügy - Namíbia - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61584
LEADER 00804naa a2200193 i 4500
001 acta61584
005 20221108115351.0
008 190924s2018 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Shaakumeni Simson N. 
245 1 0 |a Exploring the possibility of assessing students motivation to learn science in Namibia  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Shaakumeni Simson N. 
260 |c 2018 
300 |a 87 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 16 
695 |a Tanulási motiváció - előadáskivonat, Oktatásügy - Namíbia - előadáskivonat 
700 0 1 |a Csapó Benő  |e aut 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61584/1/pek_2018_087.pdf  |z Dokumentum-elérés