State and trait math anxieties performance-inhibiting predictors of math achievement? /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Orbach Lars Herzog Moritz Fritz-Stratmann Annemarie |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
16 |
Kulcsszavak: | Iskolai teljesítmény - matematika - előadáskivonat, Szorongás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61572 |
Hasonló tételek
-
Non-cognitive and cognitive predictors of math achievement
Szerző: Fritz-Stratmann Annemarie
Megjelent: (2018) -
Digital screening for at-risk learners in math at the beginning of primary school
Szerző: Herzog Moritz, et al.
Megjelent: (2018) -
The influence of linguistic factors on different measures of math achievement in first graders
Szerző: Herzog Moritz, et al.
Megjelent: (2018) -
Spirituality mediates state anxiety but not trait anxiety and depression in alcohol recovery
Szerző: Andó Bálint, et al.
Megjelent: (2015) -
A math training for early mathematics instruction Mina and the mole /
Szerző: Langhorst Petra, et al.
Megjelent: (2012)