Introducing computer-based assessment among 2nd to 4th grade students in Palestine
Elmentve itt :
Szerzők: |
Mousa Mojahed Molnár Gyöngyvér |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
16 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat, Oktatásügy - Palesztina - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61568 |
Hasonló tételek
-
The Feasibility of Computer-based Testing in Palestine Among Lower Primary School Students Assessing Mouse Skills and Inductive Reasoning /
Szerző: Mousa Mojahed, et al.
Megjelent: (2019) -
Applying Computer-based Testing in Palestine Assessing Fourth and Fifth Graders Inductive Reasoning /
Szerző: Mousa Mojahed, et al.
Megjelent: (2019) -
The efficacy of a computer-based cognitive training program to enhance 4th and 5th grade students’ inductive reasoning
Szerző: Mousa Mojahed, et al.
Megjelent: (2019) -
Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills A Case Study of the Education System Development in Palestine /
Szerző: Mousa Mojahed
Megjelent: (2020) -
Developing Reading Strategies Among 4th Grade Students in Hungary
Szerző: Steklács János, et al.
Megjelent: (2009)