The adaptation of a questionnaire on epistemological beliefs concerning history
Elmentve itt :
Szerző: | Kósa Maja |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2018
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
16 |
Kulcsszavak: | Történelem tanítása - előadáskivonat, Gondolkodás fejlesztése - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61555 |
Hasonló tételek
-
A comparison of ethnic majority and minority students’ epistemological beliefs about history
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2019) -
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History Domain-Specific Profiles and Relationships /
Szerző: Korom Erzsébet, et al.
Megjelent: (2023) -
Exploring the Factorial Validity of the Beliefs about Nature of Science Questionnaire
Szerző: Shaakumeni Simson Ndadaleka, et al.
Megjelent: (2019) -
Epistemology and methodology in the social sciences the case of statistical discipline /
Szerző: Horváth Róbert
Megjelent: (1985) -
Assessing the Suitability of the Adapted Teacher Assessment for Learning Questionnaire in the Kenyan Context
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2021)