Measuring the development of executive functions in bilingual high school students using EEG
Elmentve itt :
Szerzők: |
Győri-Dani Dóra Jámbori Szilvia |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Kétnyelvű oktatás - középiskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61378 |
Hasonló tételek
-
The development of executive functions in high school students receiving bilingual education
Szerző: Győri-Dani Dóra, et al.
Megjelent: (2014) -
Does bilingual education affect high school students' mood, level of anxiety, coping mechanisms and personality traits?
Szerző: Győri-Dani Dóra, et al.
Megjelent: (2015) -
Bilingualism and cognitive executive functions Investigating the role of language proficiency in university students /
Szerző: Tóth Vivien
Megjelent: (2023) -
School Demands and Resources as Predictors of Student Burnout Among High School Students
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2023) -
Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors Enhancement of School Readiness in Kenya /
Szerző: Amukune Stephen
Megjelent: (2022)