Confirmatory factor analysis of the Subject Specific Mastery Motivation Questionnaires
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Krisztián Kis Noémi |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Oktatáskutatás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61349 |
Hasonló tételek
-
A study on the correlation between the Subject Specific Mastery Motivation Questionnaire and the scales of the dimensions of mastery motivation [absztrakt] /
Szerző: Calchei Marcela, et al.
Megjelent: (2022) -
Subject Specific Mastery Motivation in Moldovan Middle School Students
Szerző: Calchei Marcela, et al.
Megjelent: (2023) -
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students cross-cultural study in Hungary and Moldova /
Szerző: Calchei Marcela
Megjelent: (2024) -
Mastery motivation in school subjects in Hungary and Taiwan
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2017) -
Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ)
Szerző: Morgan George A., et al.
Megjelent: (2020)