Some effects of community based inquiry learning supported by networked technology
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Pál Pintér Henriett |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Oktatáskutatás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61348 |
Hasonló tételek
-
Technology-supported hybrid inquiry-based learning in science education [absztrakt] /
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Assessing the outcomes of inquiry-based science learning
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2014) -
Digital game-based inquiry learning to improve eighth graders’ inquiry skills in biology
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2024) -
Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes a case study /
Szerző: Z. Orosz Gábor, et al.
Megjelent: (2022) -
Applications of Support Vector-Based Learning
Szerző: Ormándi Róbert
Megjelent: (2014)