Resilience in the Hungarian education system results of a longitudinal program /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fejes József Balázs Tóth Edit Patai Jolán Csapó Benő |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (14.) (2016) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
14 |
Kulcsszavak: | Longitudinális vizsgálat - előadáskivonat, Oktatásügy - Magyarország - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61321 |
Hasonló tételek
-
Analysis of the Selectiveness of the Hungarian Educational System in International Context
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2008) -
Introducing mastery learning strategies into the Hungarian higher education
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (1997) -
The meaning of social resilience interdisciplinary status or a new viewpoint? /
Szerző: Mahler Balázs
Megjelent: (2024) -
Comparing and contrasting the Hungarian and Danish educational systems
Szerző: Mihály Nóra
Megjelent: (2006) -
Educational segregation in the Hungarian context
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2014)