Algebrai tudáselemek megértésének vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikát tanítók körében (8+4)÷(4-3)∙2=24(vagy 6)
Elmentve itt :
Szerzők: |
Steinerné Gyurcsák Katalin Izabella Csíkos Csaba |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Matematika tanítása - általános iskola - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61284 |
Hasonló tételek
-
Algebrai tudáselemek vizsgálata 7. osztályos tanulók és matematikatanárok körében
Szerző: Steinerné Gyurcsák Katalin Izabella
Megjelent: (2014) -
Játsszunk matematikát!
Szerző: Klein Sándor, et al.
Megjelent: (1993) -
Nem számtant - matematikát
Szerző: Sulyok Erzsébet
Megjelent: (1972) -
Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2003) -
A matematikai gondolkodás vizsgálata 4. osztályos tanulók körében
Szerző: Szabó Ildikó
Megjelent: (2007)