A comparison of self- vs. tutor assessment among undergraduate business students at the University of Debrecen
Elmentve itt :
Szerző: | Kun András István |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás - előadáskivonat, Mentálhigiéné - előadáskivonat, Önértékelés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61268 |
Hasonló tételek
-
Entrepreneurial Activities of Undergraduate and PhD Student at the University of Szeged
Szerző: Bajmócy Zoltán, et al.
Megjelent: (2009) -
Recognition of renewable energy among business students
Szerző: Berényi László, et al.
Megjelent: (2020) -
Antibiotic knowledge assessment questionnaire in undergraduate pharmacy students A Rasch analysis of validity evidence /
Szerző: Kusuma Ikhwan Yuda, et al.
Megjelent: (2024) -
Comparing the Plate-tectonics-related Misconceptions of High School Students and University Undergraduates
Szerző: Kádár Anett, et al.
Megjelent: (2017) -
Introducing career skills for dental students as an undergraduate course at the University of Szeged, Hungary
Szerző: Szabó Réka, et al.
Megjelent: (2020)