Hungarian 6th and 8th graders’ proficiency in English and German at dual-language schools
Elmentve itt :
Szerző: | Nikolov Marianne |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Idegen nyelv ismerete - előadáskivonat, Kétnyelvű oktatás - általános iskola - előadáskivonat, Angol nyelv tanítása - általános iskola - előadáskivonat, Német nyelv tanítása - általános iskola - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61224 |
Hasonló tételek
-
Assessment of English and German vocabulary of 6th graders
Szerző: Vígh Tibor
Megjelent: (2013) -
Factors predicting 8th grade Hungarian students’ reading skills in English and in German
Szerző: Nikolov Marianne, et al.
Megjelent: (2013) -
Diagnostic test batteries for the assessment of the English and German vocabulary of 5th graders
Szerző: Vígh Tibor
Megjelent: (2014) -
Diagnostic assessment of 5th graders’ German as a foreign language vocabulary
Szerző: Hrebik Olga S.
Megjelent: (2014) -
The relationships between 8th graders’ L1 and L2 readings skills, inductive reasoning and socio-economic status in early English and German as a foreign language programs
Szerző: Nikolov Marianne, et al.
Megjelent: (2018)