Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével
Elmentve itt :
Szerzők: |
Horváthné Storczer Adrienn Szenczi Beáta |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2015
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
13 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61212 |
Hasonló tételek
-
Szegregációval és integrációval kapcsolatos ismeretek és vélemények a pedagógusok körében
Szerző: Kukáné Horváth Barbara, et al.
Megjelent: (2015) -
Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2024) -
Monitoring pedagogical practices in mathematics through teacher background questionnaires of large‐scale assessments
Szerző: Simon Marielle
Megjelent: (2014) -
Az integrációval kapcsolatos tanári attitűd és az empátia kapcsolata
Szerző: Vig Annabella
Megjelent: (2016) -
Az Együttnevelésre vonatkozó Tanári Énhatékonyság Kérdőív hazai adaptációjának működése általános iskolában tanító pedagógusok körében
Szerző: Horváthné Storczer Adrienn, et al.
Megjelent: (2022)