Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Horváthné Storczer Adrienn
Szenczi Beáta
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2015
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 13
Kulcsszavak:Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61212
LEADER 00944naa a2200193 i 4500
001 acta61212
005 20221108115431.0
008 190910s2015 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Horváthné Storczer Adrienn 
245 1 0 |a Pedagógusok integrációval kapcsolatos énhatékonyságának vizsgálata a Teacher Efficacy for Inclusive Practices Scale (TEIP) segítségével  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Horváthné Storczer Adrienn 
260 |c 2015 
300 |a 90 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 13 
695 |a Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Integrált oktatás - előadáskivonat, Képességfejlesztés - gyógypedagógia - előadáskivonat 
700 0 1 |a Szenczi Beáta  |e aut 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (13.) (2015) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61212/1/pek_2015_090.pdf  |z Dokumentum-elérés