Papír‐ceruza és számítógépes induktívgondolkodás‐tesztek reliabilitásának összehasonlító vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Krisztina |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (12.) (2014) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
12 |
Kulcsszavak: | Képességfejlesztés - általános iskola, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61088 |
Hasonló tételek
-
Papír-ceruza és számítógépes tesztek eredményeinek összehasonlító vizsgálata
Szerző: R. Tóth Krisztina
Megjelent: (2010) -
Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén
Szerző: R. Tóth Krisztina, et al.
Megjelent: (2011) -
Magyarországi helyzetelemzés a papír-ceruza tesztek technológia alapúvá tételéről
Szerző: Hülber László
Megjelent: (2015) -
Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép alapú teszteredményeinek összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén
Szerző: Tóth Krisztina
Megjelent: (2015) -
Számítógép alapú adaptív és lineáris tesztek összehasonlító hatékonyságvizsgálata
Szerző: Magyar Andrea
Megjelent: (2015)