The impact of maternal education and preschool education on Hungarian students’ reading performance
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hódi Ágnes B. Németh Mária Tóth Edit Korom Erzsébet |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (11.) (2013) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
11 |
Kulcsszavak: | Olvasáskutatás - előadáskivonat, Családi nevelés - előadáskivonat, Óvodai nevelés - előadáskivonat, Olvasás fejlesztése - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60994 |
Hasonló tételek
-
The impact of ChatGPT on student performance in higher education
Szerző: Mike Nimród, et al.
Megjelent: (2024) -
Preschool Education in Finland and Kenya A Comparison within Perspectives of Educational Quality /
Szerző: Amukune Stephen
Megjelent: (2021) -
Development of hungarian students' reading literacy
Szerző: Hódi Ágnes, et al.
Megjelent: (2019) -
The impact of university students' character strengths on quality education in higher education [abstract] /
Szerző: Mar Thet Thet, et al.
Megjelent: (2024) -
Value preferences of Students of Hungarian Teacher Education
Szerző: Jancsák Csaba
Megjelent: (2015)