Monitoring student achievement potential and challenges of the German approach /
Elmentve itt :
Szerző: | Stanat Petra |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (10.) (2012) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
10 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - Németország - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60872 |
Hasonló tételek
-
The effects of applying of concept mapping on students' achievement
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2011) -
Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho, et al.
Megjelent: (2022) -
Influential cognitive factors in students' mathematical achievement in grade 6
Szerző: Molnár Gyöngyvér, et al.
Megjelent: (2018) -
Factors determining students' achievements measured at the beginning of university studies
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2016) -
Metacognition, self-assessment and secondary school students’ achievement Key issues and considerations /
Szerző: Wafubwa Ruth Nanjekho
Megjelent: (2019)