Magyar tanulók motívumainak és olvasási eredményeinek összefüggései a PIRLS-mérésekben
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Éva Székely László |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (8.) (2010) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
8 |
Kulcsszavak: | Olvasáskutatás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60688 |
Hasonló tételek
-
Olvasási szokások a PIRLS-eredmények tükrében
Szerző: Lakatos Ágnes, et al.
Megjelent: (2018) -
A diszlexiás és többségi tanulók olvasási motívumainak és szövegértésének vizsgálata
Szerző: Fazekas Adrienn
Megjelent: (2011) -
Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján
Szerző: Borda-Fazekas Adrienn
Megjelent: (2021) -
Az additív kalibrációs módszer alkalmazása fotoakusztikus mérésekben.
Szerző: Szegedi Donát Ferenc
Megjelent: (2023) -
Középiskolai tanulók félelmi motívumainak pszichológiai vizsgálata
Szerző: Geréb György, et al.
Megjelent: (1964)