Matematikai szöveges feladatok megoldásának jellemzői tanulásban akadályozott és többségi gyermekek esetében
Elmentve itt :
Szerzők: |
Józsa Krisztián Kelemen Rita |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (7.) (2009) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
7 |
Kulcsszavak: | Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat, Mérés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60562 |
Hasonló tételek
-
Tanulásban akadályozott és többségi gyermekek rendszerező képességének fejlődése
Szerző: Zentai Gabriella, et al.
Megjelent: (2013) -
A beszédhanghallás fejlesztése tanulásban akadályozott gyermekek esetében
Szerző: Fazekasné Fenyvesi Margit, et al.
Megjelent: (2015) -
Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2006) -
Tanulásban akadályozott gyermekek tanulási motivációja
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2007) -
Többségi és tanulásban akadályozott gyermekek szociálisprobléma-megoldó gondolkodásának összehasonlító vizsgálata
Megjelent: (2012)