Az IKT-val segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulására
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Éva |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (5.) (2007) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
5 |
Kulcsszavak: | Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország - előadáskivonat, Képességfejlesztés - előadáskivonat, Pedagógia - digitális - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60418 |
Hasonló tételek
-
Számítógéppel segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók motivációjára
Szerző: Molnár Éva
Megjelent: (2006) -
Hátrányos helyzetű tanulók szövegértése
Szerző: Tóth Gizella Ildikó
Megjelent: (2015) -
Hátrányos helyzetű tanulók az iskolában
Szerző: Tomán Mihályné
Megjelent: (1995) -
Hátrányos helyzetű tanulók oktatása módszertani lehetőségek. /
Szerző: Viplak Máté
Megjelent: (2013) -
Hátrányos helyzetű tanulók természettudományos műveltsége
Szerző: B. Németh Mária
Megjelent: (2006)