Esélyegyenlőség az általános iskolában fejlesztő programok hátrányos helyzetű tanulóknak

A Szegedi Tudományegyetem Oktatáselméleti Kutatócsoportja 2003-ban indította el a hátrányos helyzetű tanulók képességeinek feltárására és fejlesztésére irányuló kutatási programját, amelynek alapvető célja, hogy elősegítse a társadalmi hátrányok leküzdését, hozzájáruljon az esélyegyenlőség megteremt...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (5.) (2007) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2007
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 5
Kulcsszavak:Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország - általános iskola - előadáskivonat, Képességfejlesztés - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/60374

Hasonló tételek