Esélyegyenlőség az általános iskolában fejlesztő programok hátrányos helyzetű tanulóknak
A Szegedi Tudományegyetem Oktatáselméleti Kutatócsoportja 2003-ban indította el a hátrányos helyzetű tanulók képességeinek feltárására és fejlesztésére irányuló kutatási programját, amelynek alapvető célja, hogy elősegítse a társadalmi hátrányok leküzdését, hozzájáruljon az esélyegyenlőség megteremt...
Elmentve itt :
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (5.) (2007) (Szeged) |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2007
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
5 |
Kulcsszavak: | Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország - általános iskola - előadáskivonat, Képességfejlesztés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/60374 |
Hasonló tételek
-
Esélyegyenlőség az iskolában Az Útravaló Ösztöndíjrendszer kutatása Hajdú-Bihar megyében /
Szerző: Matuz Ágnes Katalin
Megjelent: (2016) -
A hátrányos helyzetű gyerekek esélyegyenlősége Köröstarcsán
Szerző: Rása Ildikó
Megjelent: (2018) -
Egyenlő bánásmód és esélyegyenlőség az iskolában
Szerző: Julesz Máté
Megjelent: (2010) -
Hátrányos helyzetű gyermekek az Újvárosi Általános Iskolában
Szerző: Kádi Nóra
Megjelent: (2009) -
Hátrányos helyzetű gyermekek az óvodában. Esélyegyenlőség a nevelésben
Szerző: Tülkös Irén Rebeka
Megjelent: (2016)