Ügyfél érzelmi állapotának detektálása telefonos ügyfélszolgálati dialógusban
A cikkünkben egy érzelem-felismerési kísérletrl számolunk be, ahol a spontán társalgás során a semlegesrl idegesre, feszültre megváltozott érzelmi állapotot kívánjuk automatikusan detektálni, telefonon keresztül. A cél egy automatikus figyelrendszer kifejlesztése, amely meghatározza az ügyfél eléged...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vicsi Klára Sztahó Dávid |
---|---|
Testületi szerző: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (6.) (2009) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2009
|
Sorozat: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia
6 |
Kulcsszavak: | Nyelvészet - számítógép alkalmazása |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/58711 |
Hasonló tételek
-
Kiégés telefonos ügyfélszolgálati munkakörben
Szerző: Frank Alexandra
Megjelent: (2023) -
Érzelmi töltet felismerése szöveges dialógusban mélytanulási technológiával
Szerző: Béres Dávid
Megjelent: (2019) -
Színházelmélet dialógusban (Nádas Péter Temetés) /
Szerző: Lippai Kitti
Megjelent: (2005) -
End-to-end és hibrid mélyneuronháló alapú gépi leiratozás magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálati beszélgetésekre
Szerző: Mihajlik Péter, et al.
Megjelent: (2021) -
Ügyfélszolgálati iroda Sokan látogatják
Megjelent: (1979)