Az élettörténeti narratív perspektíva modul angol nyelv változatának fejlesztése
Az előadásban bemutatom a narratív perspektíva fogalmát, és tárgyalom a fikcionális, egyes szám harmadik személy elbeszélőtől származó narratívum illetve a nem fikcionális, egyes szám els� személy elbeszélőtől származó (élettörténeti) narratívum perspektívája közötti különbséget. Korábbi munkámban a...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Testületi szerző: | |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2005
|
Sorozat: | Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia
3 |
Kulcsszavak: | Nyelvészet - számítógép alkalmazása |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/58588 |
LEADER | 01480naa a2200193 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | acta58588 | ||
005 | 20221108115100.0 | ||
008 | 190613s2005 hu o 1|| zxx d | ||
040 | |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Pólya Tibor | |
245 | 1 | 3 | |a Az élettörténeti narratív perspektíva modul angol nyelv változatának fejlesztése |h [elektronikus dokumentum] / |c Pólya Tibor |
260 | |c 2005 | ||
300 | |a 308-317 | ||
490 | 0 | |a Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia |v 3 | |
520 | 3 | |a Az előadásban bemutatom a narratív perspektíva fogalmát, és tárgyalom a fikcionális, egyes szám harmadik személy elbeszélőtől származó narratívum illetve a nem fikcionális, egyes szám els� személy elbeszélőtől származó (élettörténeti) narratívum perspektívája közötti különbséget. Korábbi munkámban az élettörténeti narratív perspektíva három formáját határoztam meg (visszatekintő, átélő és metanarratív). Bemutatom a narratív perspektíva automatikus kódolására korábban kifejlesztett eszközöket, illetve részletesen tárgyalom az angol nyelv élettörténeti narratívumok perspektíváját kódoló modul fejlesztésének lépéseit és eredményeit. | |
695 | |a Nyelvészet - számítógép alkalmazása | ||
710 | |a Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia (3.) (2005) (Szeged) | ||
856 | 4 | 0 | |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/58588/1/msznykonf_003_308-317.pdf |z Dokumentum-elérés |