Assessing faculty’s performance war of the worlds? /
In the vast majority of Hungarian state universities individual performance is not assessed, according to a recently conducted survey including 11 institutions. Assessing individual performance in the academe is a controversial and delicate issue not only in Hungary, but also all over the world. Mor...
Elmentve itt :
Szerző: | Keczer Gabriella |
---|---|
Testületi szerző: | Principles of Scientific Management : International Scientific Conference |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
University of Szeged Faculty of Economics and Business Administration
Szeged
2013
|
Sorozat: | Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference
|
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Teljesítményértékelés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57896 |
Hasonló tételek
-
Assessing influential factors of school performance in children and adolescents [absztrakt] /
Szerző: Rodrigues de Oliveira Olney
Megjelent: (2022) -
Logistics performance assessment
Szerző: Lakatos Péter, et al.
Megjelent: (2013) -
Eszterházy Károly Catholic University Faculty of Arts and Humanity
Szerző: Asztalos Bence
Megjelent: (2024) -
Music educational network between the Masaryk University Brno Faculty of Education Music Department and the University of Szeged "Juhász Gyula" Faculty of Education Music Department
Szerző: Kučerova Judita
Megjelent: (2018) -
Language assessment literacy and digital assessment reforming the framework : [absztrakt] /
Szerző: Sabah Al-Akbari
Megjelent: (2022)