Social networks as a support of marketing for nonprofit organizations
Social network web sites or social networks in short, became a surprisingly interesting and popular subject, especially since the mass acceptance of this specific form of online communication and interaction. Social networks attract the attention of both experts and scientific researchers largely be...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Ružić Drago Biloš Antun |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2010
|
Sorozat: | Proceedings of the Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : International Scientific Conference Szeged, November 19-21, 2009
|
Kulcsszavak: | Szociális hálózatok, Internet-hálózat, Marketing, Reklám |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57837 |
Hasonló tételek
-
Social networks as a support of marketing for nonprofit organizations [absztrakt] /
Szerző: Ružić Drago, et al.
Megjelent: (2009) -
Nonprofit marketing - színházi marketing
Szerző: Csikós Sándor
Megjelent: (2018) -
Social Marketing Key Success Factors of organizing Social Marketing campaign derived from theories, case studies and Interviews /
Szerző: Bakirova Nazrin
Megjelent: (2018) -
Nonprofit marketing - Profit nélkül mi értelme?
Szerző: Pászti-Tóth László
Megjelent: (2011) -
Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication
Szerző: Omunu Eddie Lawrence
Megjelent: (2018)