A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében

Az online marketing erősödése következtében a vállalatok a marketing költségvetésük egyre nagyobb arányát költik el erre a területre és ezzel párhuzamosan megnövekedett az igény az új eszközök hatásának mérésére is. A technikai adottságokból adódóan ugyanakkor az offline környezetben kialakított és...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Gyulavári Tamás
Hubert József
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Hatékonyság, Online marketing, Marketingmérés
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57665
LEADER 01701naa a2200205 i 4500
001 acta57665
005 20221108115222.0
008 190527s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Gyulavári Tamás 
245 1 2 |a A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gyulavári Tamás 
260 |c 2014 
300 |a 302-310 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a Az online marketing erősödése következtében a vállalatok a marketing költségvetésük egyre nagyobb arányát költik el erre a területre és ezzel párhuzamosan megnövekedett az igény az új eszközök hatásának mérésére is. A technikai adottságokból adódóan ugyanakkor az offline környezetben kialakított és alkalmazott mérési eljárások, illetve mutatók nem alkalmazhatóak egy az egyben az offline kampányok mérése során. A tanulmány célja, hogy az online és az offline kampányok esetében megvizsgálja és összehasonlítsa a hatékonyság és a hatásosság mérésének az elméleti megközelítésből, illetve a gyakorlati alkalmazásból eredő különbségeit. A kutatás rámutat azokra a lehetséges mérési eljárásokra, mutatórendszerre, amelyek lehetővé teszik a két csatornán elért teljesítmény integrált vizsgálatát. 
695 |a Hatékonyság, Online marketing, Marketingmérés 
700 0 1 |a Hubert József  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57665/1/marketing_megujulas_302-310.pdf  |z Dokumentum-elérés