A megújulás szükségessége a hazai borászatok marketing tevékenységében
A borpiac fejlődésével párhuzamosan, a borkultúra is folyamatos fejlődést mutat hazánkban. A minőségi termékek arányának emelkedése, az igényes fogyasztás környezetének kiszélesedése (vendéglátóhelyek, rendezvények) együtt jártak a vásárlók ismeretének növekedésével is. Elmondható, hogy a borfogyasz...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Totth Gedeon Harsányi Dávid |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Borászat, Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57663 |
Hasonló tételek
-
Borászatok márkamenedzsmentje. Gyümölcsborok a hazai piacon
Szerző: Nagy Adrienn
Megjelent: (2021) -
"Marketing megújulás" Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája /
Szerző: Hetesi Erzsébet, et al.
Megjelent: (2014) -
"Marketing megújulás" Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Megjelent: (2014) -
Az Internet jelentősége Hévíz marketing tevékenységében
Szerző: Storcz Petra
Megjelent: (2010) -
A módszertani megújulás szükségessége és egyik lehetősége a szakiskolákban
Szerző: Gálosné Szűcs Emília
Megjelent: (2007)