Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében

A LOST in Services kutatási projekt keretein belül a pénzintézeti – tágabb értelemben véve pedig a szolgáltatási – ellátási lánc folyamatok újraszervezésének módszertani és alkalmazási kérdéseivel foglalkozunk. A projekt komplex célrendszerének egyik legfontosabb kérdése, hogyan észlelik a fogyasztó...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Molnár László
Kása Richárd
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás, Pénzintézet
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57662
LEADER 01985naa a2200205 i 4500
001 acta57662
005 20221108115224.0
008 190527s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Molnár László 
245 1 0 |a Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Molnár László 
260 |c 2014 
300 |a 272-282 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a A LOST in Services kutatási projekt keretein belül a pénzintézeti – tágabb értelemben véve pedig a szolgáltatási – ellátási lánc folyamatok újraszervezésének módszertani és alkalmazási kérdéseivel foglalkozunk. A projekt komplex célrendszerének egyik legfontosabb kérdése, hogyan észlelik a fogyasztók a pénzintézeti folyamatokat, illetve az ezek fejlesztésére irányuló projekteket, milyen attitűdök alakulnak ki bennük ezek hatására? A vizsgálatunk során – többek között - nagymintás kérdőíves megkérdezést végeztünk a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében. A kapott eredmények megerősítették azt a feltételezésünket, miszerint az emberi tényező az egyik legfontosabb befolyásoló tényezője a fogyasztói percepciónak, amely fejlesztése vagy „kikapcsolása” (informatikai technológiák fejlesztése) egyaránt járható út lehet a jövő pénzintézetei számára. A kutatás során gyakorlati vizsgálati eredményeket biztosítunk a percepcionális entrópia csökkentéséhez, és ezáltal a pénzintézeti folyamatok racionalizálást szolgáló módszerekhez. 
695 |a Fogyasztói magatartás, Pénzintézet 
700 0 1 |a Kása Richárd  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57662/1/marketing_megujulas_272-282.pdf  |z Dokumentum-elérés