A komolyzene támogatásának legújabb trendje

A művészetek, azonbelül is a komolyzene támogatását a nemzetközi szakirodalom elsősorban a vállalatok filantropikus tevékenységei közé sorolja, ugyanakkor sokan csak marketing eszközként tekintenek rá. A vállalatokat a támogatásuk mögött álló motivációjuk alapján négy csoportba sorolhatjuk: haszonle...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ásványi Katalin
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Filantrópia, Vezetés - vállalati, Komolyzene
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57657
LEADER 01825naa a2200193 i 4500
001 acta57657
005 20221108115226.0
008 190527s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Ásványi Katalin 
245 1 2 |a A komolyzene támogatásának legújabb trendje  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Ásványi Katalin 
260 |c 2014 
300 |a 221-230 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a A művészetek, azonbelül is a komolyzene támogatását a nemzetközi szakirodalom elsősorban a vállalatok filantropikus tevékenységei közé sorolja, ugyanakkor sokan csak marketing eszközként tekintenek rá. A vállalatokat a támogatásuk mögött álló motivációjuk alapján négy csoportba sorolhatjuk: haszonleső, médiaszereplő, elkötelezett és altruista. Tanulmányunk célja, hogy megvizsgáljuk a hazai vállalatok komolyzene támogató tevékenységét, melyhez Q-módszer segítségével a következő kutatási kérdésekre kerestük a választ: 1. Milyen mozgatórugók állnak a komolyzene vállalati támogatása mögött? 2. Milyen hasznot hoz vállalatoknak a komolyzene támogatása üzleti és társadalmi szempontból? A kialakult három faktor azt bizonyítja, hogy a komolyzene vállalati támogatása egy új irányba mutat, ahol háttérbe szorul a komolyzene támogatásának kizárólag marketing célú alkalmazása. A trend egyre inkább a stratégiai szemlélet irányába tolódik el, figyelembe véve a támogatások üzleti és társadalmi hasznát. 
695 |a Filantrópia, Vezetés - vállalati, Komolyzene 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57657/1/marketing_megujulas_221-230.pdf  |z Dokumentum-elérés