Kooperációs kompetencia innovációs hatásai marketingteendők /
A jelenlegi, gyorsan változó és hatékonysági kihívásokkal növelt piaci körülmények között a vállalkozások piaci sikere az innovációs tevékenységük hatékonyságától függ. Az innovációk sikerfeltételeit vizsgáló kutatások újra előtérbe kerültek (Cooper–Edgett 2009, Evanschitzky et al. 2012). Az innovác...
Elmentve itt :
Szerző: | Piskóti István |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Innováció, Marketing, Vezetés - vállalati |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57648 |
Hasonló tételek
-
Kooperáció és verseny hálózatok az innovációs rendszerben - szakirodalmi áttekintés /
Szerző: Csonka László
Megjelent: (2012) -
Hanabi kooperáció gépi intelligenciával
Szerző: Vakula Mariann
Megjelent: (2016) -
Munkamegosztás és kooperáció az államszervezetben
Szerző: Borbára János
Megjelent: (1977) -
Ipari kooperáció nyugati gazdasági kapcsolatainkban
Szerző: Vidács Ferenc
Megjelent: (1973) -
Innovációs kompetencia laboratóriumot alakítanak ki az SZTE Mérnöki Karán
Szerző: Kocsis Bernadett
Megjelent: (2019)