Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése
Az erőforrás-alapú elméletből kiindulva a konferencia-előadás a többcsatornás értékesítéshez szükséges dinamikus képességeket mutatja be, amelyeket korábbi kvalitatív kutatások azonosítottak. A csatornák összehangolásához szükséges dinamikus (innovatív és integratív) képességek számszerűsítésére egy...
Elmentve itt :
Szerző: | Agárdi Irma |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Innováció, Többcsatornás értékesítés |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57647 |
Hasonló tételek
-
Többcsatornás jelanalizátor
Szerző: Zsiday Galgóczy Károly, et al.
Megjelent: (1985) -
Többcsatornás kereskedelem Olcsóbb áru a fogyasztóknak /
Szerző: Lukács Imre,
Megjelent: (1973) -
A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2016) -
A dinamikus problémamegoldó képesség mint a tudás elsajátításának és alkalmazásának képessége
Szerző: Molnár Gyöngyvér
Megjelent: (2016) -
Szervezetek dinamikus képesség mintázatainak vizsgálata az Aviland Kft. dinamikus képesség mintázatainak vizsgálata irányítatlan változások során /
Szerző: Kádár Krisztina
Megjelent: (2021)