Közös az értékteremtés a kulturális szektorban?
A marketing szakirodalomban számos kutatás foglalkozik a vevők által észlelt értékkel, de nem kapott figyelmet a kulturális szolgáltatások vizsgálata. A kutatás célja feltárni a kapcsolatot az észlelt érték és a kulturális szolgáltatások vásárlása és fogyasztása között. Először áttekintjük az észlel...
Elmentve itt :
Szerző: | Ercsey Ida |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
|
Kulcsszavak: | Marketing |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/57640 |
Hasonló tételek
-
Értékteremtés és értékközvetítés az iskolában
Szerző: Janó Erzsébet
Megjelent: (2010) -
Értékközvetítés és értékteremtés az iskolában
Szerző: Rékasi Éva
Megjelent: (2013) -
Értékteremtés és értékre nevelés az iskolában
Szerző: Kovács Judit
Megjelent: (2008) -
Értékteremtés és értékközvetítés a modul rendszerű szakképzésben
Szerző: Süli László
Megjelent: (2009) -
Hagyományőrzés és értékteremtés a bölcsészkaron. Piacképes diplomák szükségesek.
Megjelent: (1999)