Társadalom és rétegződés

A tanulmány betekintést nyújt abba a társadalmi osztályokat feltáró kutatásba, amely a rendszerváltás utáni rétegződésvizsgálatok sorában unikálisnak tekinthető mintanagyság, az alkalmazott módszertan és a kinyerhető információk vonatkozásában egyaránt. Az eredmények nem csak a tudomány, hanem a gaz...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Kozák Ákos
Veres Edit
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Társadalom
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57638
LEADER 01170naa a2200205 i 4500
001 acta57638
005 20221108115224.0
008 190524s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kozák Ákos 
245 1 0 |a Társadalom és rétegződés  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kozák Ákos 
260 |c 2014 
300 |a 16-27 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a A tanulmány betekintést nyújt abba a társadalmi osztályokat feltáró kutatásba, amely a rendszerváltás utáni rétegződésvizsgálatok sorában unikálisnak tekinthető mintanagyság, az alkalmazott módszertan és a kinyerhető információk vonatkozásában egyaránt. Az eredmények nem csak a tudomány, hanem a gazdasági élet szereplői számára is érdekfeszítőek, hiszen az alkalmazott mérési metodológia szokatlanul mély elemzésre ad lehetőséget. 
695 |a Társadalom 
700 0 1 |a Veres Edit  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57638/1/marketing_megujulas_016-027.pdf  |z Dokumentum-elérés