A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória

A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat han...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vörös József
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2014
Sorozat:„Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Kulcsszavak:Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/57636
LEADER 01244naa a2200193 i 4500
001 acta57636
005 20221108115226.0
008 190524s2014 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-306-312-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Vörös József 
245 1 2 |a A köz- és vállalatgazdaságtan alapját alkotó néhány kategória  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Vörös József 
260 |c 2014 
300 |a 8-11 
490 0 |a „Marketing megújulás” : Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai 
520 3 |a A prezentáció a marketing-termelés-pénzügy interfészre fókuszál, és összefoglalja azokat a fő döntési területeket, melyekben a három funkcionális terület érdeke gyakran eltér egymástól. A versenyképesség egyik forrása is három funkcionális terület harmonikus együttműködése, ezért néhány gondolat hangzik el a modern versenyképesség felfogásról is. Az elmondottak illusztrálása egy rövid esettanulmány felhasználásával is történik. 
695 |a Vállalatgazdaságtan, Értékteremtés, Versenyképesség, Marketing 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/57636/1/marketing_megujulas_008-011.pdf  |z Dokumentum-elérés