Desztinációmarketing és kistérség - a Sárközi lakodalom esete
Tanulmányunk a helymarketing egy sajátos változatának, a desztinációmarketingnek a lehetőségeivel foglalkozik egy kis és viszonylag szegény térségben. A helymarketingre vonatkozó nézetek rövid összefoglalása után az esettanulmány amellett érvel, hogy az olyan kistérségek számára, mint amilyen példáu...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Fojtik János Somogyi Anikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2008
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
7 Kérdőjelek a régiók gazdasági fejlődésében 7 |
Kulcsszavak: | Fenntartható turizmus, Marketing |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/5708 |
Hasonló tételek
-
Versenyben maradni - egy KKV esete
Szerző: Rédei Mária
Megjelent: (2012) -
Új típusú innovációs paradigma - a nokia MeeGo eset
Szerző: Hornyák Miklós -
Sárközi falvakban
Szerző: Szajbély Mihály
Megjelent: (1973) -
Pénzügyi szolgáltatások az éghajlatváltozás tükrében elérhető kockázatmenedzselési eszközök /
Szerző: Csapi Vivien, et al.
Megjelent: (2009) -
Kárlátó lakodalom
Szerző: Hajós Elemér
Megjelent: (1943)