Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál

A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevéke...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Révész Balázs
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2002
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 1
A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje 1
Kulcsszavak:Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/5606
LEADER 01891naa a2200229 i 4500
001 acta5606
005 20220209103959.0
008 161015s2002 hu o 0|| hun d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Révész Balázs 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Révész Balázs 
260 |c 2002 
300 |a 219-231 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei  |v 1 
490 0 |a A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje  |v 1 
520 3 |a A közüzemi szolgáltatások mesterséges monopólium formájában funkcionáló piacán elindult liberalizációs folyamatok új helyzetet teremtettek e vállalkozások számára. Az egyre élesedő piaci verseny rákényszeríti a közüzemi szolgáltató vállalatokat is a tudatos, a korábbinál hatékonyabb marketing tevékenység folytatására. A jellemzőit vizsgálva alapvetően bizalmi terméknek tekinthető szolgáltatások tekintetében különösen fontos szerepe lehet a marketingkommunikációs. megoldásoknak, a kedvező image kialakításának és az áttérést, szolgáltató váltást, vagy éppen márkahűséget erősítő reklámoknak, public relations megoldásoknak. Tanulmányomban a nemzetközi szakirodalom és a hazai tapasztalatok alapján kívánom összefoglalni e speciális szolgáltatás piacbefolyásolási lehetőségeit, különös hangsúlyt fektetve az egyre nagyobb jelentőségnek örvendő kapcsolati marketingre, és ügymarketingre, valamint az energia márkázás tapasztalataira. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Üzleti élet - kommunikáció, Marketing, Tömegkommunikáció 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/5606/1/gtk_2002_219-231.pdf  |z Dokumentum-elérés