Service marketing examination of Opusztaszer Heritage Park as a rural destination
Today the service industries are developing rapidly therefore the service marketing tasks are getting more and more into the focus. Those who are engaged in the subject do researches to explore the emotions, attitudes and purchasing motives in decision-making and the purchasing processes of differen...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Gál József Vincze-Lendvai Edina Rózsa Ildikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2012
|
Sorozat: | Review on agriculture and rural development
1 No. 1 |
Kulcsszavak: | Ópusztaszer - Nemzeti Történeti Emlékpark, Ópusztaszer - múzeum - szabadtéri és romkert, Turizmus - Magyarország - regionális, Vidékfejlesztés - Magyarország |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/55186 |
Hasonló tételek
-
As it was destined to be / Conversation with Károly Szerencsés
Megjelent: (2018) -
Consumer Acceptance of Virtual and Augmented Realities as Destination Marketing Tools.
Szerző: Gantulga Natsagmaa
Megjelent: (2023) -
Sövényházából Ópusztaszer
Megjelent: (1973) -
Ópusztaszer - hétköznap
Szerző: Majoros Tibor
Megjelent: (1980) -
Ópusztaszer - verőfényben
Szerző: Pálfy Katalin
Megjelent: (1987)