Storytelling a marketingben és turizmusban Storytelling /
Nowadays Storytelling is a key-concept of the management and marketing-sciences. It belongs to the most modern tools of marketing communication. A lot of companies are applying Storytelling as an effective presentation of their products on the market. Stories are about us, they influence us, the cus...
Elmentve itt :
Szerző: | Mátyás Judit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Köztes-Európa : társadalomtudományi folyóirat
9 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Marketing, Turizmus és idegenforgalom, Üzleti élet - kommunikáció, Marketing és tömegkommunikáció, Storytelling |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/55039 |
Hasonló tételek
-
Now, I will be the storyteller
Szerző: Ivaskó Lívia, et al. -
Tudástérkép alapú storytelling alkalmazás
Szerző: Bánkeszi Ádám
Megjelent: (2021) -
Immersive Storytelling RPGs as a Form of Interactive Literature /
Szerző: Várhelyi Zita
Megjelent: (2021) -
Storytelling and the Perceptions of the Embodied Mind Space and Movement in Narratives /
Szerző: Farmasi Lilla
Megjelent: (2019) -
About the role of ostensive communicative context of storytelling
Szerző: Ivaskó Lívia
Megjelent: (2016)