A multinacionális járműipari vállalatok innovációs stratégiája = Innovation strategy at multinational automotive companies
The engineering developments and innovative motor vehicle technologies conduce to the growth of the automotive industry. Considerable amount of professional knowledge is incorporated in each new model to be marketed. The multinational automotive companies have set up and expanded factories at the si...
Elmentve itt :
Szerző: | Szendi Nikoletta |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Taylor : gazdálkodás- és szervezéstudományi folyóirat
8 No. 1 |
Kulcsszavak: | Járműipar, Fejlesztéspolitika - vállalati, Innováció, Iparpolitika - Magyarország |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/54934 |
Hasonló tételek
-
The role of multinational companies in the global economy
Szerző: Juhász Rita
Megjelent: (2019) -
Attitudes towards training in multinational companies
Szerző: Málovics Éva, et al.
Megjelent: (2011) -
A multinacionális vállalatok kommunikációja
Szerző: Blazsevácz Péter
Megjelent: (2004) -
Multinacionális vállalatok magyarországi marketingkommunikációja
Szerző: Hatos Enikő
Megjelent: (2010) -
The role of foreign capital and multinational companies and their effect on economy in Hungary
Szerző: Tóth-Kmoskó Éva
Megjelent: (2012)