A piacorientáció kulturális és magatartási megközelítésének empirikus összehasonlító elemzése
Absztrakt: A vállalkozások piacorientációjával kapcsolatos kutatások közel 30 éves múltra tekintenek vissza és még ma sem jelenthető ki, hogy általánosan elfogadottá vált volna egy „uralkodó" megközelítés. A témakörrel foglalkozó szakemberek és kutatók általában két perspektíva egyikével próbál...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kovács Bence Szakály Zoltán Kontor Enikő Polereczki Zsolt |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
12 No. 4 |
Kulcsszavak: | Piac - gazdaságirányítás - Magyarország, Piacgazdálkodás - Magyarország |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/54890 |
Hasonló tételek
-
A piacorientáció konstrukciójának aktualizálása a holisztikus marketingkoncepció segítségével
Szerző: Kovács Bence, et al.
Megjelent: (2020) -
Együtthatásreprezentációk szociológiai megközelítésének vázlata
Szerző: Pászka Imre
Megjelent: (2014) -
A nyelvészeti udvariasság megközelítésének alapjai [absztrakt] /
Szerző: Szabó Éva
Megjelent: (2016) -
A gyulladásos bélbetegségek megközelítésének új szempontjai
Szerző: Molnár Tamás, et al.
Megjelent: (2015) -
A hazai juttatási rendszer megközelítésének dilemmája
Szerző: Németh Judit
Megjelent: (2005)