Stratégiai alkalmazkodás B2B kontextusban
Tanulmányunkban egy olyan kérdőíves kutatás eredményeit mutatjuk be, amely a hazai vállalkozások stratégiai alkalmazkodási képességét állítja fókuszba, szervezetközi relációban. Kutatásunkban arra a kérdésre kerestük a választ, hogy a szervezetek partnerkapcsolatban jelentkező stratégiai rugalmasság...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Vilmányi Márton Tarjányi Margit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Várakozások és gazdasági interakciók |
Kulcsszavak: | Vállalkozás - Magyarország |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/49709 |
Hasonló tételek
-
Értelmezhető-e a lojalitás a B2B piacokon?
Szerző: Hetesi Erzsébet
Megjelent: (2014) -
The importance of trust in the B2B market on the example of a pharmaceutical innovation abstract /
Szerző: Lányi Beatrix
Megjelent: (2013) -
Bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai előállítóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során
Szerző: Lányi Beatrix
Megjelent: (2013) -
A bizalom jelentősége a B2B piacon a hazai gyártóbázissal rendelkező gyógyszeripari innováció során
Szerző: Lányi Beatrix
Megjelent: (2013) -
Stratégiai menedzsment I.
Szerző: Dinya László, et al.
Megjelent: (2010)