Gondolatok az integrációról

Those children who receive help from a special education teacher have a lot of different needs and problems that cannot really be solved with one or two extra classes per week. Another obstacle for us, teachers is that students have more and more classes and extra curricular activities thus it is di...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szászné Narancsik Judit
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2016
Sorozat:Módszertani közlemények 56 No. 1
Kulcsszavak:Hátrányos helyzet - oktatásügy - cigány gyerekek - Magyarország, Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország - szocializáció
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/41814
LEADER 01337nab a2200193 i 4500
001 acta41814
005 20210219103126.0
008 170408s2016 hu o 0|| zxx d
022 |a 2063-3734 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Szászné Narancsik Judit 
245 1 0 |a Gondolatok az integrációról  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Szászné Narancsik Judit 
260 |c 2016 
300 |a 23-29 
490 0 |a Módszertani közlemények  |v 56 No. 1 
520 3 |a Those children who receive help from a special education teacher have a lot of different needs and problems that cannot really be solved with one or two extra classes per week. Another obstacle for us, teachers is that students have more and more classes and extra curricular activities thus it is difficult to find a time slot when you can work with them effkiently. The anomalies of the current desegregating education politics make the situation worse in some cases, therefore it would be beneficial to provide customized services, which obviously require more professionals. 
695 |a Hátrányos helyzet - oktatásügy - cigány gyerekek - Magyarország, Hátrányos helyzet - oktatásügy - Magyarország - szocializáció 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/41814/1/modszertani_056_001_021-027.pdf  |z Dokumentum-elérés