A potenciál elemzés és a partnerség szerepe a korai fázisú kutatási eredmények hasznosításában
Napjainkban a szellemi alkotások területén hasonló folyamatok zajlanak le, mint a nyugati piacgazdaságokban a múlt század második felében, amikor már nem a termékelőállítás lett a marketing fő kihívása, hanem az előállított termék értékesítése. Ez a helyzet különösen nagy kihívást jelent az alapkuta...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Buzás Norbert Prónay Szabolcs |
---|---|
Testületi szerző: | Innovációs rendszerek: elmélet, politikák és mikroszereplők (2012) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Innovációs rendszerek : szereplők, kapcsolatok és intézmények |
Kulcsszavak: | Innováció, Marketing, Kutatásfejlesztés |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/32831 |
Hasonló tételek
-
A tudományos eredmények értékesítésének lehetőségei és kihívásai az S2B marketing hazai megjelenése /
Szerző: Prónay Szabolcs, et al. -
Keleti Partnerség
Szerző: Antal Gabriella Karlivna
Megjelent: (2011) -
Az Országos Kompetenciamérés eredményeinek felhasználása az intézmény fejlesztésében. Az iskolavezetés szerepe a mérési eredmények hasznosításában
Szerző: Palotásné Pityi Enikő
Megjelent: (2016) -
Az euromediterrán partnerség
Szerző: J. Nagy László
Megjelent: (2007) -
Az Euromediterrán Partnerség
Szerző: Rácz Alexandra
Megjelent: (2010)