Az interaktív televízió marketing aspektusai

Jelen cikk az interaktív televízió marketing felhasználási lehetőségeit összegzi, szekunder információ forrásokra, elsősorban külföldi irodalomra támaszkodva. A cikk feltárja az interaktív televízió által hozott technológiai és marketing aspektusú változásokat, majd számba veszi és példákat hoz anna...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Gyarmatiné Bányai Edit
Kajos Attila
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2009
Sorozat:SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei
Szolgáltatások világa
Kulcsszavak:Kommunikáció, Marketing
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/29214
LEADER 02300naa a2200253 i 4500
001 acta29214
005 20220302101705.0
008 161017s2009 hu o 0|| hun d
022 |a 1588-8533 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 2 |a Gyarmatiné Bányai Edit 
245 1 3 |a Az interaktív televízió marketing aspektusai  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Gyarmatiné Bányai Edit 
260 |c 2009 
300 |a 344-361 
490 0 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei 
490 0 |a Szolgáltatások világa 
520 3 |a Jelen cikk az interaktív televízió marketing felhasználási lehetőségeit összegzi, szekunder információ forrásokra, elsősorban külföldi irodalomra támaszkodva. A cikk feltárja az interaktív televízió által hozott technológiai és marketing aspektusú változásokat, majd számba veszi és példákat hoz annak marketing felhasználási lehetőségeire. Végül pedig megfogalmaz több, a magyar kutató számára is érdekes kutatási témát, amelyekből ki is választ egyet, amely alkalmas lehet egy doktori értekezés megírására. Az interaktív televízió marketing aspektusainak vizsgálata során a lehetőségek mellett az esetleges buktatókat és hátrányokat is elemezzük irányt mutatva a további marketingkutatások számára. This article investigates the knowledge of marketing professionals toward the marketing and advertising possibilities of the Interactive Television (ITV). It explores the technological and marketing changes brought by this new media, and review the possibilities to use ITV for marketing purposes. At the end of the article we look through some interesting research possibilities, and pick one as a potential PhD thesis. Within this exploration of the marketing aspects of the interactive television we look through not just the opportunities given by this new media but we also analyze its threats through examples, in order to show a path for other marketing researchers interested in this field. 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Média és kommunikáció 
695 |a Kommunikáció, Marketing 
700 0 1 |a Kajos Attila  |e aut 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/29214/1/gtk_2009_344-361.pdf  |z Dokumentum-elérés