Y-a-t-il de l'art dans la publicité? analyse du slogan publicitaire /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vida Enikő
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 1996
Sorozat:Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica 16. St
Kulcsszavak:Nyelvtudomány
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/1749
LEADER 00679nab a2200181 i 4500
001 acta1749
005 20210421093345.0
008 161015s1996 hu o 0|| fre d
022 |a 0567-8099 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a fre 
100 1 |a Vida Enikő 
245 1 0 |a Y-a-t-il de l'art dans la publicité?   |h [elektronikus dokumentum] :  |b analyse du slogan publicitaire /  |c  Vida Enikő 
260 |c 1996 
300 |a 103-116 
490 0 |a Acta Universitatis Szegediensis de Attila József Nominatae : acta romanica  |v 16. St 
695 |a Nyelvtudomány 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/1749/1/romanica_016_iuvenum_103-116.pdf  |z Dokumentum-elérés