A zenei észlelési képesség szerkezete és fejlődése 5-17 éves korban - online diagnosztikus mérések óvodai és iskolai környezetben
Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies
A gimnáziumi kémiai gyakorlati órák vezetésének szakmódszertani kérdései
Az eszménykép és a példakép problémája a nevelésben
A szemléltetés lehetőségei és szerepe a fizika tanításában
A zenepedagógia- és pszichológia néhány alapkérdése és a tanulói személyiség megismerésének jelentősége a zeneiskolában
Középiskolai matematika tankönyveink 1949 után
The challenges of metadata management in computer-based surveys and assessments
Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése
A fizika megmaradási tételeinek alkalmazása középiskolai feladatok megoldásánál
Az iskolásifjú testalkattípusai és az egyes típusok lelki élete
Munkáscsoportok kohéziós tényezői
Nehezen nevelhető tanulók személyiségének megismerése
Posch Jenő élete, munkássága és filozófiája
Közösségalakítás az alsótagozati osztályokban
Analitikus műveletrend a gyermeki gondolkodásban
Kritériumorientált értékelés a 7. osztályos kémia tantárgyban
A tanulói aktivitásról. A tanulók aktivitásának biztosítása az oktatási módszerek helyes felhasználása és a tanítási órák jobb szervezésével
A tanulók önálló munkájának néhány lehetősége az általános iskolai történelemtanításban
A tanítási klíma