Világnézeti nevelés a felsőoktatási intézmények kollégiumaiban
A katonai rend és fegyelem szilárdítására irányuló nevelő munka néhány filozófiai, etikai problémája a határőrségnél
A programozott kémiaioktatás néhány problémájának vizsgálata az oktatás különböző szintjein
A filozófiaoktatás hatékonyságának vizsgálata a Juhász Gyula Tanárképző Főiskolán
Nevelőmunka a középiskolai irodalomtanításban
A tananyag strukturális elemzésének néhány elméleti és gyakorlati problémája
A feladatlapos módszer pedagógiai-pszichológiai elemzése
Témazáró tudásszintmérés (és az országos színvonal elemzése) élővilágból az általános iskola 5. osztályában
A gimnáziumi fizika szakkörök eredményes formái és munkamódszerei
A fizika tananyag korszerűsítésének ismeretelméleti vonatkozásai
Anyanyelvi nevelés az általános iskola felső tagozatában (Kísérlet egy új típusú tantárgypedagógia körvonalazására)
A közoktatás megindulása a népi demokratikus forradalom első szakaszában 1944-45.
Adalékok a középiskolai világnézeti oktatás filozófiai problémáihoz
Az aktív módszer hatékonyságának mérése a szaktárgyi oktatásban
Assessing 6th and 8th Grades Students’ Reading Skills and Literacy in Kazakh, Russian, and English Languages in Kazakhstan
Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében
Reflective Teaching Model for Reading Comprehension
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context /
Formative Assessment as an Instructional Approach in the Teaching and Learning of Mathematics A Case of Secondary School Teachers and Students in Kenya /
Az analógiák és modellek szerepe az integrált oktatás során megvalósuló világnézeti nevelésben