Szegedi egyetemi tájékoztató
Magyar főiskolai útmutató
Gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulók idegennyelv-tanulási eredményessége
A Student-Teacher Relationship Scale mérőeszköz adaptációja és struktúrájának faktoranalitikus vizsgálata
Egy történelemről alkotott episztemológiai nézeteket vizsgáló kérdőív magyarországi adaptálása
Egy nyelvtanulást segítő online alkalmazás, a Xeropan hatása az idegennyelv-tanulás folyamataira
A játékokkal kapcsolatos fogalmak szakirodalmi áttekintése
Adalékok a német népiskolai tanítóképzés intézményesülési folyamatainak történetéből és a néptanítói identitás elemei Lorenz Kellner Neveléstan könyvének tükrében (1868)
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /
Korlátok nélkül a földrajztanulás terei /
Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében
Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában
Tanulók, szülők és tanárok perspektívái az iskolai zenei nevelés céljáról és feladatáról
Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai
Az iskolai zaklatás jellemzői a boldogságóra programban részt vevő osztályokban
Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban kérdőíves és történetalapú elemzés /
Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja egy klaszterelemzésből levonható következtetések /
A tanítás-tanulás megváltoztatása az adatokon alapuló döntéshozatalon keresztül
Imre Sándor a köztisztviselői munka párt- és felekezeti elfogultságtól való mentességének szükségességéről s az egyetemi autonómiáról 1924-ben
Osztálytermi tanulási környezet vizsgálata