Szegedi egyetemi tájékoztató
Magyar főiskolai útmutató
Gimnáziumi és szakgimnáziumi tanulók idegennyelv-tanulási eredményessége
Egy nyelvtanulást segítő online alkalmazás, a Xeropan hatása az idegennyelv-tanulás folyamataira
Tanári nézetek feltárása a célelmélet TARGETS-dimenziói kapcsán egy interjúkutatás eredményei /
Korlátok nélkül a földrajztanulás terei /
Az Észlelt Tanári Kiégés Kérdőív szerkezetének vizsgálata középiskolás diákok körében
Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában
Tanulók, szülők és tanárok perspektívái az iskolai zenei nevelés céljáról és feladatáról
Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai
Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban kérdőíves és történetalapú elemzés /
Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja egy klaszterelemzésből levonható következtetések /
Imre Sándor a köztisztviselői munka párt- és felekezeti elfogultságtól való mentességének szükségességéről s az egyetemi autonómiáról 1924-ben
ISKOLA - járvány idején 1. rész /
A mesterpedagógus fokozat és a folyamatos szakmai fejlődés jellemzői óvodapedagógusok nézőpontjából
Digitális átállás - az első hét tapasztalatai
A reflektív naplók alkalmazásának lehetőségei a tanárképzésben
Karanténpedagógia a magyar közoktatásban
Iskola - járvány idején második rész /
A kodályi zenepedagógia dimenziói